چگونه فرش نیاز به قالیشویی پیدا نکند؟
نوشته شده توسط : adibcarpet

چگونه فرشمان را با قیمت مناسب و با کیفیت بشوییم

اگر نکات این مقاله را با دقت مطالعه کنیم و آنها را بادقت انجام دهیم مطمئنا در آینده نیاز به قالیشویی وشستشوی جدی احتیاج پیدا نخواهید کرد و طبیعتا فرش هم عمر بیشتری میکند.

  1. فرش را هفته ای 2-3بار کامل جارو بکشید.(هرآنچه از آلودگی های سطحی هست از بین برود وبه داخل فرش نفوذ نکند)

شستشوی-فرش-ارزان-قالیشویی-در-منزل

2. اگر لکه ی قدیمی روی فرش قبلا ایجاد شده را میخواهید پاک کنید ،با فشار شروع به حذف لکه نکنید بلکه ابتدا لکه را خیس کنید تا سست شود و سپس اقدام به پاک کردن فرش کنید.

3. در خیلی از مواقع مقداری آب روی فرش میریزد اما به دلیل اینکه آب رنگ ندارد و دیده نمیشود به امان خود رها کرده تا خشک شود.این کار اشتباه است،باید پس از ریختن آب حتما اقدام به خشکشویی فرش انجام کنید.

شستشوی-فرش-ارزان-قالیشویی-در-منزل

4. تا جایی که امکان دارد جهت شستشو و قالیشویی فرش از مواد پاک کننده شیمیایی استفاده نکنید.مواد پاک کننده طبیعی بسیار ی موجود است مانند: جوش شیرین و نمک وسرکه سفید و...که طریقه شستشوی فرش در منزل در مقالات ما بیان شده است.

5. در خیلی از موارد دیده شده افراد با کفش از روی فرش عبور میکنند و شاکی هم هستند که چرا فرش مانند اولش نیست و تمام تار و پودش خوابیده است. فرش ارزشمند است هرچه قدر از آن بهتراستفاده کنید،بهتر میماند.

... واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب ...

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران





:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , اعلاشویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , قالیشویی کرج , پاک کننده های-طبیعی-فرش , شستشوی-فرش-در-منزل , قالیشویی-در-منزل , قالیشویی-ارزان , قالیشویی-قیمت-مناسب , شستشوی-باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: